Tuesday, March 21, 2023

Welkom bij Wietze Landman in De Steeg




Op deze miniwebsite vindt je informatie over zowel mijn vroegere zakelijke kant (graag stak ik tot 2020  samen met een interessante organisatie doelgericht mijn energie in projecten op het terrein van organisatieadvies, interim-management of informatie-voorziening) als over mijn privé-situatie.
Met mijn gezin woon en werk ik sinds augustus 2009 in De Steeg (Gemeente Rheden) op het landgoed Middachten.
06-57336898

In 2012 heb ik besloten met pensioen te zijn; probeer me echter gerust te verleiden om nog in een project te stappen. Als het me aanspreekt zal ik er graag over nadenken.

Regelmatig geef ik rondleidingen in het Openluchtmuseum in Arnhem. Verder was ik met veel liefde zanger bij een Balkan orkest en nu zing ik in twee sterk verschillende koren. Ik houd over zeer diverse onderwerpen weblogs bij. Je vindt een overzicht door HIER  te klikken.



Als je op een foto klikt krijg je deze in een groter formaat te zien.

Wietze Landman
06-57336898